torsdag 2 april 2015

Germanwings: Den andra ”svarta lådan” har hittats igen - i Hollywood!

.
Bild från "Wag The Dog" om ett annat bedrägeri.

I stort sett varje nyhetssändning sedan kraschen i alperna tjatas det om hur andrepiloten avsiktligt kört planet i backen och mördat alla passagerarna. Det är ett tecken så gott som något på att det inte är så det har gått till. Det läggs helt enkelt ned alldeles för mycket möda på att hamra in det budskapet.

Dagens A-nyhet på området är att den andra svarta lådan hittats och ger stöd för propagandans version av händelseförloppet. Det är mer än intressant att den nu hittats och kan tydas, eftersom den enligt tidigare offentliggjorda uppgifter hittades för några dagar sedan, men då var illa sargad och bland annat hade förlorat sina minneskort, som lagringen av data sker på.

Om den nu har hittats igen, och kunnat tydas, måste det ha skett i Hollywood. I dagens tider av moralisk upplösning och utbredd korruption och annan kriminalitet högt upp i samhällsapparaten är det kanske inte så konstigt att den flugit ända dit. Det var ju trots allt en hård landning.

Som tidigare sagt så blir det svårt att ljuga trovärdigt när man måste hitta på under resans gång.

Södertälje torsdagen den 2 april 2015
Mikael Styrman
.

2 kommentarer:


  1. Eller så har fransk flygindustri i hemlighet kommit
    på ett sätt att genomföra både tidsresor och teleportering
    av föremål? Hur lätt som helst! En utsänd tidsresenär
    bemäktigar sig den svarta lådan sekunderna före kraschen,
    tidsteleporterar lådan (och förhoppningsvis) sig själv
    till korruptions, eh menar haverikommissionens labb,
    och så var saken klar! Å andra sidan, varför då inte
    tidsteleportera sig raka vägen in i cockpit med
    en gummiklubba? Knacka den suicidala flygstyrmannen i
    skallen lagom hårt, och stiga till lämplig höjd för
    färd över alptopparna? Men såklart, att få en frivillig
    till detta är nog svårt eftersom de insatta vet
    att ingen gummiklubba och kvalificerad pilot i världen
    kunnat rädda situationen, möjligen om man kunde teleportera sig tillbaka i tiden och likvidera konstruktionsavdelning och ekonomiavdelning på Airbus.
    / fänrik Stål

    SvaraRadera
  2. Det kanske är som Du säger, att fransmännen har börjat med teleportering?

    Men de har nog samma elektronik och styrsystem i teleportören, varför de, precis som ett tilltagande antal Airbusplan, inte alltid når ända fram. Och så har de väl ett suicidalt nervvrak som kör och det gör väl knappast saken bättre…

    SvaraRadera