lördag 28 mars 2015

Germanwings och Airbus - när lögnerna skenar

.
Hur det går när kriminella politikers moral tar över i samhället kan vi nu bevittna i kölvattnet på de allt fler haverierna med flygplan utrustade med elektroniska styrsystem.

Istället för att ta itu med de växande problemen som elektronik - och särskilt felaktigt utformad elektronik - i våra flygplan, och då främst Airbus, åstadkommer ljuger ett samlat internationellt etablissemang fast sig allt hårdare i lögner som är predestinerade att rasa samman. Ju fler ”hederliga” utredare, poliser, åklagare, flygbolagschefer med mera, som man tvingat att delta i lögnerna, och som deltagit i att på kriminellt manér ta heder och ära av piloterna, desto svårare blir det att ta sig ur situationen och desto större blir förtroendekrisen sedan, när lögnerna rasar samman.

Det går fort att lova generösa plåster på såren till de efterlevande när sanningen inte tål dagens ljus.

Göteborg lördagen den 28 mars
Mikael Styrman
.

6 kommentarer:

Anonym sa...

För mig är det uppenbart att vi här har ytterligare en mossadoperation vars syfte är att skapa osäkerhet och rädsla hos folk. Jämför 9/11 som alltmer börjar avslöjas för var det är.

Del 1
http://newsvoice.se/2013/02/16/dr-judy-wood-kan-world-trade-center-den-911-har-kollapsat-med-energivapen/

Del 2
http://newsvoice.se/2013/03/06/fortsattningen-om-911-baserat-pa-dr-judy-woods-bok-where-did-the-towers-go/

Mikael Styrman sa...

Jag tror inte på det där med Mossad. Det verkar visserligen i den riktning Du beskriver, men syftet och bakomliggande orsaker är ändå andra. Däremot är det MYCKET stora ekonomiska intressen på spel i Airbus, direkt och indirekt, och Europa är på det ekonomiska fallrepet - framför allt Frankrike. Det sorgliga är, att man slagit in på en väg som innebär att man ljuger för att försöka fuska sig ifrån problemet. Med kännedom om hur sådana här system fungerar är det dömt att misslyckas. Dels säger det oss något mycket nedslående om Europas politiska och ekonomiska elits moral. Dels säger det oss också något mycket nedslående om deras kompetens och förståndsgåvor. Det är inte helt lätt att säga vilket som är värre.

Jag ska utveckla detta i ett separat blogginlägg.

Anonym sa...

Ser fram mot detta inlägg.

Ger mig därför inte in i diskussion nu. Konstaterar bara att om du kan ge en bättre förklaring är jag mer än villig att ändra ståndpunkt.

I mossad inbegriper jag familjen Rothshild och deras partners.

Anonym sa...

Vad som exakt ligger bakom germanwingskatastrofen är kanske svårt att se mellan alla lögner just nu om vi ska vara ärliga.

Många tunga namn börjar öppet nu varna för att det kriminella nätverk som styrt världen i hundratals år och som avslöjats även för den bredare massan tack vare internet är så desperata nu att de är beredda att göra i princip vad som helst.

http://www.veteranstoday.com/2015/03/08/the-hidden-history-of-the-incredibly-evil-khazarian-mafia/

Vänligen dela informationen som som i antal växt exponentiellt de senaste veckorna.

Anonym sa...


Om jag inte missminner mig finns väl en del samarbete mellan
Israel och fransk flygindustri eftersom israel köpt och möjligen
även licenstillverkat de fransk konstruerade Mirage stridsflygplanen.
Medger dock jag har dålig koll på detaljer kring detta.
Men även om Israel ställer till mycket elände i världen, så
verkar det denna gång långsökt att de skulle vara inblandade i
ett haveri där mycket står på spel för just fransk flygindustri.
Att lufta en fundering kan dock aldrig vara fel, även om man
inte alltid får acceptans från andra.

Mikael Styrman sa...

Du har nog rätt i det. Även min minnesbild säger att Israel köpte Mirage av fransmännen och licenstillverkade dem. Syftet var nog att gynna framväxt av en egen flygindustri. Man tillverkade även IAI Westwind, som var en ganska välrenommerad bizjet med hyggligt lång räckvidd och hastighet. Man förvärvade konstruktionen av amerikanska Rockwell och tillverkade sedan ca 450 exemplar under två decennier. IAI stod för Israeli Aircraft Industries. Men det har som Du själv skriver inte med de här Airbushaverierna eller deras mörkläggning att göra.