söndag 18 mars 2012

Nya Talibanerna legaliserar bigami


.
Nya Talibanerna, med sin Führer Friedrich Mangfeldt kommer, enligt vanligtvis välunderrättad källa att legalisera bigami.

Mangfeldt säger till tidningen Dagens Sanning (DN) ledarskribent Peter Wolodarski, som dock inte vill bli citerad:
- Efter framgångarna i insemineringsfrågan är vi nu redo att gå vidare med vår stockkonservativa äktenskapslagstiftning.

Vi i Nya Talibanerna har länge störts av orättvisan att våra många muslimska nysvenskar inte fritt får tillämpa sin kultur i Sverige. Inte minst gäller det för de många analfabeterna som, om de besöker Arbetsförmedlingen, varken kan läsa våra myndigheters många broschyrer eller deras annonser i den regeringstrogna pressen, ja, eller all press egentligen, eftersom systemet med presstöd och offentlig stödannonsering har gjort all svensk press regeringstrogen. Denna brist i vår äktenskapslagstiftning gör att de nysvenskar som är analfabeter riskerar att helt oförskyllt bli lagbrytare.

Jag och procentaren, eller femhundraprocentaren om man ska vara petig, må vara oense många gånger, men i fråga om synen på bigami är vi djupt eniga. Så djupt man kan komma faktiskt.

 

Varje ansvarskännande svensk bör ta minst en bihustru för att visa sin välvilja gentemot det mångkulturella samhället. Jag, förlåt vi, i regeringen överväger att kräva, att man för att kunna få viktiga statliga uppdrag ska ta minst två hustrur och särskilt viktiga och lönsamma uppdrag som styrelseledamot i LKAB eller tvångs- alternativt konkursförvaltare i Ekfors Kraft bör kombineras med ett kvav på att hålla minst tre hustrur och en bihustru. Ev kan en hustru, om man varit gift länge, få bytas mot fyra besök på Tabu eller jämförbar porrklubb, naturligtvis med arbetsgivarens plastkort, som av praktiska skäl lämnas till flickorna i entrén.

Jag räknar med att vi enhälligt röstar för denna angelägna lagändring säger führern avslutningsvis enligt Wolodarski som meddelar att han även planerar att i morgondagens ledare i Dagens Sanning prisa führern för att han än en gång haft modet att sätta agendan i svensk politik. Det är sorgligt att han inte fick vara samtida med Mao. Här har vi äntligen en svensk führer som skulle kunna simma i Gula Floden på tider som skulle gjort ordförande Mao GRÖN AV AVUND. Tillsammans skulle de ha utgjort ett oslagbart radarpar som man med rätta kunnat kalla Kinas Sorg och Kinas Glädje.

Övertorneå den 18 mars 2012
Mikael Styrman
.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Bra! Toppen inlägg !!

Anonym sa...

Godkänner MS enbart kommentarer som faller i din smak och tycke. Det vrkar entydigt så, eller hur? Demokrati på högsta nivå!

Anonym sa...

Jag fattar inte hur orkar lägga all denna energi på saker som du inte har intressen i. Du som är så smart så tycker jag att du ska lägga denna tid på sånt som familj , och se till att inte förlora skogsegendomarna. Lägg ner o lev ett lungt o fint liv. O lägg energin på sånt du kan påverka. PS men det är kul att läsa bloggen ibland

Mikael Styrman sa...

Svar till Anonym:

Jag brukar släppa igenom det mesta. Någon gång har jag stoppat någon kommentar som varit direkt osmaklig. Däremot brukar jag inte släppa fram kommentarer som bara verkar vara till för att blockera en vettig diskussion eller vilseföra folk. Kommentarer som är till för att sprida eller befästa hörsägen eller syftar till att sprida missuppfattningarna behöver ju inte publiceras på min blogg. Nästan alla media står ju till förfogande för den saken.

Dessutom är det ju ingen hemlighet att inte alla tycker som jag. Många är ju dessutom så indoktrinerade att alla försök till argumentationen med dem är jämförbara med att hälla vatten på en gås. Det är fullständigt meningslöst att demonstrera den saken på min blogg. Det vet ju redan alla.

Hur är det man brukar säga om vissa indoktrinerade väljare? Att det skulle rösta på sin partiledare om han så vore en häst…

Undrar just vad som föranleder Din kommentar eftersom det är månader sedan jag refuserat någon kommentar.

Mikael Styrman sa...

Svar till Anonym:

Du menar att jag inte ska få intressera mig för annat än vad jag har direkta intressen i? För vem ska de frågorna vara förbehållna, menar Du?

Du har inte förstått att jag sitter i politiskt fängelse med allt vad det innebär och nästan alla mina tillgångar stulna av den organiserade offentliga brottsligheten?

Det kan nog vara vanskligt att ge andra råd om hur de ska leva sina liv om man är ovetande om vad de har och inte har möjlighet att göra. Det finns vissa saker som vi måste ändra för att kunna ”leva ett lugnt och fint liv” – hur övermäktigt det än kan synas vid en ytligt betraktelse.