fredag 18 november 2011

Läs mer inom kort!

.

Den politiske "konkursförvaltaren" i Ekfors Kraft AB, Hans Anderssons, begäran om att jag ska häktas,
föranledd av att Juoksengiborna valde att tända belysningen.

Läs mitt ocensurerade svar till Hans Andersson ikväll, här på bloggen.

Inom kort. Jag kom sent hem på fredag.
Och just nu dricker jag morgonkaffe och väntar på inspiration.
I avvaktan på att svaret till Hans A kommer ut kan jag istället bjuda på "Det Svenska Systemfelet" här ovanför.


Övertorneå den 18 november 2011
Mikael Styrman
.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det är klart att Juoiksengibornas handling sticker i ögonen på Övertorneåkommun.
Ni har mitt stöd och verkar på handlingskraft.
Starta en elljusfond och jag blir den första bidragaren.

Rakapuckar sa...

Kom det inget inlägg igårkväll?

Även om du nu mot förmodan blivit häktad så kunde du väl automatinställt inlägget där så det publicerades en viss tid eller har polisen kanske beslagtagit din dator och stoppat inlägget? Känner inte dig utan snubblade in här igår och är nu lite nyfiken på vad det var du skulle skriva... men men jaja du har väl dina skäl. Hoppas allt löser sig till allas bästa

Mörkergubben sa...

Vart försvann den efterlängtade artikeln om gatulyset som just nu lyser med sin frånvaro....

Anonym sa...

Juoiksengibornas pengarna ,kommer du betala tillbaks??

Mikael Styrman sa...

Svar till Mörkergubben:

Ja, den kommer förhoppningsvis.

Men jag skriver på inspiration och än så länge har den lyst med sin frånvaro.

Mikael Styrman sa...

Svar till Anonym:

Om jag skulle få betalt skulle jag betala tillbaka.

Men hittills har jag inte fått det.